پایگاه دانلود

دانلود انواع نرم افزار،بازی،کلیپ های صوتی و تصویری و...

پایگاه دانلود

دانلود انواع نرم افزار،بازی،کلیپ های صوتی و تصویری و...

معرفی بازی Silent hill: downpour + تریلر ۱۸+(ترسناک)

معرفی بازی Silent hill: downpour 

ناشر: Konami
•سازنده: Vatra Games
•سبک: Survival Horror
•پلتفورم: PS3 | X360
•تاریخ انتشار: October 25, 2011

چه روز های وحشتناکی را پشت سر گذاشتم! هر موقع که آن زمان را به یاد می آورم، بدنم از ترس می لرزد. وقتی که با بدبختی در جهنمی خاموش و بی سر و صدا به دنبال راه فرار می گشتم و سرگردان بودم.

چندی پیش، Konami سری جدید بازی Silent Hill را با نام Silent Hill: Downpour معرفی نمود. اگر طرفدار این بازی باشید حتماً می دانید که نسخه های قبلی این بازی جزء برترین عناوین سبک Survival Horror بوده اند و همیشه ابهت خاصی داشته اند. همانند همیشه داستان بازی در منطقه Silent Hill به وقوع می پیوندد اما شخصیت اصلی بازی کاملاً چهره ای متفاوت با گذشته خواهد داشت.

اینبار داستان درباره چیست؟ 

Murphy Pendleton فردیست که به دلیل جرایم مختلف راهی زندان شده. او از کارهایی که کرده ابراز پشیمانی نمی کند و بسیار خرسند است. بعد از مدتی، رییس زندانی که مورفی در آن زندگی را سپری می کند، موظف شد که چندین زندانی خطرناک را به یکی دیگر از زندان های ایالت انتقال دهد. مورفی نیز در لیست افراد انتقالی قرار دارد و در روز مورد نظر همانند دیگر زندانیان درون اتوبوس می نشیند.

اتوبوس مسافت زیادی را طی می کند و پس مدتی به جنگلی که در بین راه قرار دارد می رسد؛ در همان لحظه باران شدیدی شروع به باریدن می کند و راننده دید خود را از دست می دهد و ناگهان اتوبوس از جاده خارج شده و واژگون می شود. در این حین تمام نگهبانان و زندانیان کشته می شوند اما مورفی زنده می ماند. او تمام قدرت خود را به کار می گیرد و موفق می شود از اتوبوس خارج شود. پس از خروج از اتوبوس او تن زخمی خود را کشان کشان به سمت جنگل می برد ...

 

 

 

بازهم تاریکی، بازهم ترس و باز هم Silent Hill 

مورفی در حال و هوای خود نیست و بسیار گیج شده است و جملات عجیبی را زمزمه می کند: "اینجا کجاست؟ من اینجا چه می کنم؟ بهتر است که به راهم ادامه بدهم به احتمال زیاد شهر نزدیک است." در این حین تاریکی چشمانتان را نوازش می کند و باران شدیدی نیز مشغول باریدن است. دقایقی بعد وارد شهر می شویم. "چه مکان عجیبی است. خدای من یعنی هیچ شهروندی در اینجا زندگی نمیکند؟!" کمی جلوتر به یک ایستگاه مترو می رسیم و مورفی یک میله آهنی را از روی زمین بر می دارد، "این میله ممکن است که بدردم بخورد." و اصلاً نمی داند که وارد جهنم بدبختی شده است.

داخل ایستگاه مترو چندان تاریک نیست و هنوز هم نور مهتابی ها جریان دارد. "یعنی چه بلایی سر مردمان این شهر آمده؟ چرا این منطقه ویرانه است؟" صدای عجیبی از محیط مترو به گوش می خورد. مورفی بیچاره فکر می کند که کسی در آن منطقه است و می گوید: "کسی اینجاست؟ من با شما کاری ندارم، بهتر است که بیرون بیاید." او هنوز نمی داند که این منطقه ممنوعه است و اینجا از جهنم هم بدتر است. بالاخره او به یک فرد زنده بر می خورد، سپس آن شخص خودش را معرفی می کند: "اسم من Howard است و یک پستچی هستم، شما اینجا چه می کنید؟" هاوارد یک اسلحه دارد و به مورفی میگود: "بهتر است که یک اسلحه برای خودت پیدا کنی، اینجا خطرناک است." مورفی نیز با او همراه می شود و به او قضیه زندانی بودنش را می گوید.
هاوارد یکی از قربانیان Silent Hill است اما مورفی چیزی در این باره نمی داند و فقط به آزادی فکر می کند. رفتار های مرموزانه هاوارد به شدت بر روی مورفی تأثیر گذاشته و او را عصبی کرده است. صداهای مرموز و وحشتناک از محیط به گوش می رسد. هاوارد نیز هیچ توجهی به این صداها ندارد، اما مورفی از ترس بدنش می لرزد. خانه های شهر به حالت خرابه هستند و از درونشان صداهایی وحشتناکی به گوش می رسد، ناگهان فردی که در یکی از خانه ها حضور دارد چهره مورفی را از ترس زرد میکند، اما او با خودش می گوید "چیزی نیست خیالاتی شده ام." این مسئله حواس مورفی را پرت می کند تا اینکه متوجه می شود هاوارد در کنارش حضور ندارد. او که تنها شده است نمی داند که باید چه کار کند اما هنوز در فکر آزادی است.

بخشی جدید از شهر Silent Hill در بازی نشان داده می شود که در آن مسائل جدیدی وجود دارد و شما را به مخمصه می اندازد. در این بخش از شهر، نیروهای اهریمنی زندگی می کنند اما بازهم می توانید به وسیله ابزارهایی که در اختیارتان هست از سدشان بگذرید. در ابتدای بازی شما فقط می توانید از میله ها و تکه چوب ها برای گذشتن از درب های بسته استفاده کنید. محیط های ابتدایی بازی آنچنان ترسناک نیستند اما هرچه بازیکن بیشتر به درون بازی نفوذ می کند، اضطراب دو برابر خواهد شد. مورفی هیچ گونه شباهتی به الکس یا کارکتر های دیگر این سری از بازی ها ندارد. او یک سارق بسیار قهار بوده اما همانند دیگر کارکترهای بازی چندان با محیط های تیره آشنایی ندارد.
 

جهنم در سبکی بروز شده 

گیم پلی بازی کاملاً با سبک Horror یکسان شده است. ابتدای بازی خیلی معمولی شروع می شود و بازیکن چندان تحت فشار قرار نمی گیرد اما وقتی که به جلو میرود دچار مشکلات زیادی می شود. معماهای بیشتری وارد بازی شده اند. مورفی آنچنان نمیتواند خشم خود را کنترل کند و یک فرد کاملاً عصبنی است؛ در هنگامی که به دشمنان و موجودات اهریمنی می رسد، می تواند هر بلایی که دلش می خواهد بر سرشان بیاورد. روند بازی نیز به شکل دنیای باز (Open World) است.

هوش مصنوعی دشمنان در این نسخه تقویت شده؛ آن ها به راحتی می توانند مکان یابی کنند و با در نظر گرفتن موقعیت به شما حمله ور شوند. کشتن برخی از آن ها نیز به راحتی امکان پذیر نیست و به اسلحه های مخصوص احتیاج دارید. سرعت عمل بیشتر آن ها شما را به چالش می کشد و حتی در برخی اوقات از مورفی سریع تر عمل می کنند. در نسخه قبلی حمله ناگهانی دشمنان چندان رواج نداشت اما در این نسخه این مسأله خیلی پررنگ نشان داده می شود. بیشتر دشمنان به طور ناگهانی حمله می کنند و مورفی را غافلگیر می سازند.

کارکترهای دشمنان در بازی اکثراً همانند قبل نیستند و از لحاظ طراحی دچار تغییراتی اساسی شده اند. مطمئناً یکی از بهترین خبرهایی که می توان درباره بازی شنید حضور مجدد Pyramid Head در بازی است. بیشتر مخاطبینی که سری بازی های Silent Hill را دنبال می کنند با او آشنایی دارند. این موجود از نسخه دوم به درون دنیای Silent Hill وارد شد و همیشه جزء اصلی ترین کارکترهای دشمن در بازی بوده است. او سری همانند یک هرم دارد و به شدت سریع عمل می کند و در Silent Hill نفرین شده تا هر کسی را که نزدیک محدوده اش می شود نابود کند.

در مواقعی از بازی ممکن است زمین به یکباره فرو ریزد و کارکتر به درون آن پرت شود. این مورد در نسخه قبلی نیز بود اما خیلی کم به چشم می آمد. ممکن است در مواقعی که حواستان به جریان عادی بازیست، شیب های زمین به صورت عمودی شده و شما به درون آن بروید، در این هنگام بازی به شما این امکان را می دهد که بتوانید مورفی را در هنگام سُر خوردن کنترل کنید و نگذارید که به در و دیوار برخورد کند.
سلاح ها و ابزار بیشتری نیز وارد بازی شده است. بازیکن می تواند با جستجو درون رستوران ها و خانه های مختلف، اسلحه جمع آوری کند. ابزارهای موجود در بازی نیز شامل: میله های آهنی، تکه چوب ها، چراغ قوه، اره برقی، ابزار های هک و همچنین قوطی های بنزین شوند. همچنین در این نسخه نمی توان چیزهای زیادی را با خود حمل کرد، مثلاً هر بازیکن فقط می تواند یک اسلحه بزرگ و یک اسلحه کوچک و همچنین چند نوع ابزار کوچک را با خود حمل کند، البته شایان ذکر است که بازیکنان می توانند ابزارهای بزرگ همانند تلوزیون را در دستانشان بگیرند اما نمی توانند آن را با خود حمل کنند.

یکی از جالبترین بخش های گیم پلی، حل پازل هاییست که در طول بازی نمایان می شوند. روند پیدا کردن اسرار پازل ها همانند بازی L.A. Noire می باشد؛ همان گونه که کول فلپس به جمع آوری مدارک جرم می پرداخت، مورفی نیز باید به اسرار پازل ها پی ببرد. علاوه بر این در این نسخه می توان به وسیله ابزارهای بخصوص، دَر های قفل را باز نمود و از آن ها گذشت و یا به وسیله اره برقی قفل درها را نابود کرد.
 

سیستم زخمی شدن کارکتر نیز به بازی اضافه شده است. هنگامی که زخمی می شوید، عملکرد مورفی خیلی ضعیف می شود و همانند یک فرد زخمی رفتار می کند و اگر سریعاً درمان نشود به مرور زمان از پای می افتد.
با توجه به Open World بودن بازی، مأموریت های متفرقه نیز در کنار ماموریت های اصلی در این نسخه وجود دارد. این مراحل در مکان های مختلف شهر جریان دارند و می توان با جستجو کردن در شهر آن ها را پیدا کرد. انجام این مراحل خیلی در امر مأموریت های اصلی مورفی دخالت ندارد. این بدین معنیست که مراحل آزاد بازی هیچ ربطی به مراحل اصلی ندارند و فقط جهت سرگرمی بیشتر بازی کننده، اضافه شده اند.
گرافیکی مجذوب کننده همراه با تاریکی 

به لطف موتور Unreal Engine 3 گرافیک بازی در این نسخه ظاهراً دارای جلوه زیبایی خواهد بود. بیشتر محیط های شهر Silent Hill دوباره سازی شده اند و شکلی تازه به خود گرفته اند. استفاده از صحنه های سینماتیک در بازی به اوج خود رسیده است. محیط های تیره و مرموز بسیار خلاقانه تر پدیدار گشته اند و جَو بهتری نسبت به قبل دارند. Devin Shatsky، تهیه کننده بازی در این باره می گوید :"تیم گرافیکی ما برای ساخت این نسخه تلاش بسیاری کرده است. بیشترین تلاش برای طراحی شخصیت های بازی بوده. ما برای ساختن چهره مورفی زمان زیادی را صرف کردیم. علاوه بر این، ساخت دوباره شهر Silent Hill بسیار زمان برده است و تا به امروز به طور کامل تمام نشده."

نورپردازی و رنگ بندی در بازی نیز با توجه به شواهد عالی به نظر می رسد. بیشتر محیط های درون شهر با جَو بازی یکسان شده اند و دارای رنگ بندی خارق العاده ای هستند. در تصاویر بازی مشخص است که نور خورشید به گونه ای جذاب از شیشه های خانه ها به درون درز پیدا می کنند و جَو جالبی را نمایان می سازند. تکنلوژی 3D نیز بخش گرافیکی بازی را یاری می کند. در مجموع امید زیادی به این بازی حداقل در مبحث گرافیک می رود.
جهنم با صدایی مرموز 

آهنگساز این نسخه آقای Daniel Licht است که عناوین بزرگی چون سریال محبوب و پرطرفدار دکستر را در کارنامه خود دارد. البته بیشتر مخاطبین سری بازی های Silent Hill، آهنگساز این بازی ها را Akira Yamaoka می دانند. او آهنگساز تمام نسخه های این بازی بوده است اما به دلایلی نامعلوم دیگر این مسئولیت را بر عهده ندارد. از آخرین کار های Yamaoka می توان به بازی Shadows of the Damned اشاره نمود.

بازی Silent Hill: Downpour یکی از مهمترین عنایون ماه اکتبر خواهد بود. به عقیده سازندگان نسخه های اخیر این بازی آنچنان خوب ظاهر نشده و از جَو اصلی سری بازی های Silent Hill خارج شده بودند. حال باید منتظر این نسخه باشیم تا ببینیم که تلاش سازندگان این بازی تا چه اندازه مثبت بوده است. با توجه به تغییرات درون ساختی بازی، می توان این انتظار را داشت که این نسخه مجدداً به توفیق نسخه های اولیه دست پیدا کند ...
 

 دانلود تریلر بازی

توجه: این تریلر برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.

دانلود تریلر- ۸مگابایت 

 

تصاویری از بازی: 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد