پایگاه دانلود

دانلود انواع نرم افزار،بازی،کلیپ های صوتی و تصویری و...

پایگاه دانلود

دانلود انواع نرم افزار،بازی،کلیپ های صوتی و تصویری و...

دانلود بازی Residen Evil Operation Racoon City

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

resident evil operation raccoon city pc cover small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor : Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz
Video Card : NVIDIA(R) GeForce(R) 8800GTS / ATI Radeon(TM) HD 3850
Memory : 2GB
OS : Windows XP/Vista/7

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz or better /AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
Video Card: NVIDIA(R) GeForce(R) GTX 560 / Radeon HD 6950
Memory: 4GB
OS: Windows XP/Vista/7 SP1

تصاویری از محیط بازی:

RE Operation Raccoon 02 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC RE Operation Raccoon 01 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

RE Operation Raccoon 03 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC RE Operation Raccoon 04 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

RE Operation Raccoon 05 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC RE Operation Raccoon 06 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

source دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که باید GFWL حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و برای ذخیره سازی بازی باید از اکانت آفلاین استفاده نمایید. توضیحات روش ساخت اکانت آفلاین در زیر به طور کامل آمده است. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

آموزش ساخت اکانت آفلاین GFWL برای ذخیره سازی بازی:

۱) در منوی ظاهر شده اول بازی بر روی گزینه Done کلیک کنید. ۲) سپس بر روی منوی I Don’t Participate کلیک کنید ۳) گزینه Create New Profile را انتخاب کنید ۴) حال یک سری نوشته ظاهر می شود که این نوشته ها را پایین آورده تا به ۳ خط مونده به آخر برسید ، اونجا نوشته شده Create Local Profile با رنگ آبی . اونو کلیک کنید. ۵) یک اکانت با اسم خودتون بسازید تا بازی رو بتونین ذخیره کنین.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

resident evil operation raccoon city pc print small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

 

caution دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید. 

دانلود به صورت پارت های۱گیگا بایتی: 

دانلود پارت ۱:  Putlocker

دانلود پارت ۲:  Putlocker

دانلود پارت ۳:  Putlocker

دانلود پارت ۴:  Putlocker

دانلود پارت ۵:  Putlocker

دانلود پارت ۶:  Putlocker

دانلود پارت ۷:  Putlocker

دانلود پارت ۸:  Putlocker 

منبع:ٌٌٌwww.Downloadha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد